[leuurrdaaah] (Lördag) :)

Klockan är kväll o dagen har bestått mest av huvudvärk..
Drack vin med Mallan igår så där har vi anledningen. :) Får skylla mig själv med andra ord.. Satt o snackade skit hos mig, jag var liiiite liiite sugen på att gå ut men efter några glas kändes det meningslöst... -> fredagströttheten slog till med full kraft så vi slappade i min soffa heeela kvällen.. Gött! ;)
Skandal btw att brodern herrey åkte ur let´s dance.. Mi skulle åkt, helt klart!  Så, nu har jag sagt mitt. :)

Ikväll blire gos me pojken, får se vad vi hittar på! E ju melodifestivalen och med tanke på hur bra startfält vi har i år (se christer sjögren) så kanske man inte ska missa det.. :)  *hehe*

Skönt med helg känner jag, veckan har gått ganska fort visserligen och det är ju bra..
Madde hade köpt "det dära" i thailand, blev superglad! Kan inte skriva vad det är än, kanske kan göra det imorrn.. :)

Nae nu ska jag dra mig, hade fint!

Pusssssss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback