"feelin bettah"

Tjoho! Här mås det lite bättre... Min skallebank är nästintill bortblåst och solen skiner.. Kan det bli bättre?

Lönen har man fått idag med, yeees! Ska visserligen snåla lite nu men det är ju för ett gott syfte.
Allt handlar om prioriteringar, frissan? Tattoo? vårjacka? Jeje, ni fattar.. :)
Nyttigt att behöva snåla, man lär sig att handskas med pengar och den lärdomen kan jag inte få förmycket av!

Nån tattoo blir det inte denna vecka iaf för på fredag ska jag fixa Sandras hår, ska bli såå fint!
Vi ska "öva" lite imorgon och lattja lite så får vi se vad vi gör. Har lite ideér som jag tror kan funka. Jag har suttit hårmodell två ggr tidigare för just bal/brud uppstättning så jag har lite koll på hur vi kan göra.. :)
Efter det ska jag o Petra hem till Tessan o ha lite mys! Tessan bor i ett stoooort hus på landet med sin kille och jag e supernyfiken på hur de har det. :)
Jojjo kommer även hem på fredag så det blir att hänga med henne o Mallan på lördag. :)

Nae nu ska jag jobba vidare, "hade feint neuv" ;)


Pöss*




image29 <-- "Lite suddii"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback