Söndag, BIGTIME!

Mmmm... Jättekul med söndag...
Julen e "slut" o det e ju lite tråkigt tycker jag..

Har haft en skön helg i Kisa iaf, tog med mig själv och begav mig dit igår.. Bara jag, teve och en öppen brasa.
Skönt att vara ensam..



Såg "Den vita massajen". Blev allt lite tagen av filmen som förresten är baserad på en verklig händelse.
Vissa gör verkligen ALLT för kärleken.. DET tycker jag är fint..
Vill inte recensera mer, ifall jag avslöjar förmycket för er som inte sett den än. :) Den är helt klart värd att se och jag tror den finns som bok också.
Såg även lite av Sunes Jul som jag fick i julklapp, bästa adventskalandern ever! :)
Avbröt det hela då Harry Potter och den flammande bägaren började.. ^^

Somnade helt lugnt runt tolv och gick upp vid elva..
Trodde det skulle vara svårt att somna därute själv. Stugan ligger lite utanför Kisa och när mörkret faller blir det kolsvart!
Mörkt och tyst förutom alla knäppningar och andra lustiga ljud man kan höra.. :)
Men jag sov så lugnt och tryggt.. Skönt..

Kikade på Sune en stund innan jag slängde mig in i duschen för att sedan bege mig hem till Linkan.
Styrde bilen ut mot Tornby med en snorig pappa som passagerare. Vi skulle köpa present till min bror som fyller 21 imorgon.

Nu sitter jag i soffan och funderar på kvällen..
Ska ju jobba två dagar nu innan nyårsafton så det blir tidig sänggång.
Undrar hur många som e lediga imorgon? Är säkert lugnt på telefonerna så det blir nog inte så stressigt. Hoppas det iaf. :)

Ja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så jag avslutar här..

Ha en skön kväll och ta hand om varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback