Mysii

Mmm.. Mys-onsdag är det idag. :)

Sitter o myser (!) på jobbet nu och inväntar eftermiddagen/kvällen.
Ska till G:a Linköping och gå på Julmarknad med Ulrika, Daniel och deras lilla Kalle. :)
Blir nog lite brända mandlar o sånt skulle jag tro.. ^^
Är det nått jag tycker e mys så är det marknader, framförallt då julmarknader...
Får sånt dära mys i magen som man fick när man var liten.

Gårdagen var lång, som jag alltid tycker att dagarna är numera.
Jobbade först och efter det åkte jag och pappa in till stan på jakt efter skidkläder..
Tro´t eller ej men jag kom över ett himla snyggt set! Fick åka ut till Ikano för att hämta jackan i rätt stl.
Blev en vit dunjacka och ett par rosa (!!!) byxor till... Inte då babyrosa utan lite mörkare... Låter kanske flum men riktigt snyggt var det. ;)

Hittade en svart klänning med som jag ska ha på julbordet/festen på fredag..
Blir super... :)
Är redan taggad som fasen på julmaten.. ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja har haft världens klädbekymmer till freda.....hittar inget bra! Längtar oxå till julmaten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback