Lillebror är stor! :)

Idag fyller Lars Peter Johansson 21 år.
Den lille skiten har blitt stor.. Han har visserligen varit längre än mig i flera år. (Inte så svårt att va det iofs med mina fjuttiga 160 cm men ändå!)
Ska dit efter jobbet snart och fira honom lite granna..

Annars har dagen varit full med uppgifter o saker att fixa på jobbet.
Det har INTE varit lugnt på telefonerna utan ringt hela tiden... Iaf när jag suttit med luren i örat.. :)

Imorgon är min sista dag här. Känns väldigt bra samtidigt som det är lite ledsamt.
Kommer att sakna en hel drös av härliga människor. Men hemkär som jag är så lär jag ju hälsa på när jag har vägarna förbi.

Känner att det bubblar i mig.. Är påväg nånstans... Har tusen idéer om min framtid, vad som är viktigt i livet och vad jag vill göra. Shit, detta är kul alltså! :)

Hade!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Hälsa & Gratta din lillebror från mig:D Dem blir stora nu..o vi blir härliga 25 snart;)De e väl spännande o va på väg..mot spännande äventyr..vem vet vad som väntar..bara bra saker för en härlig jänta som dig:)Puss puss

2008-12-29 @ 22:18:49
Postat av: Åsan

Ja vi blir bara äldre och äldre, men det e ju som med vin, blir bara finare med åren.. ;)



Hoppas allt e fint med dig, ska sova nu men slår dej en pling imorrn! :)



PussPusssssss*

2008-12-29 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback