Inte helt men nästan...

Har varit på julbord med jobbet. "Strandgatan 2" stod för kalaset o det var riktigt bra.
Ligger i sängen nu o ska snart sova.. Känner mig redan bakis..

Aja, det var riktigt lyckat, god mat o goa människor! :)
Flera har under senaste tiden kommit o sagt att det e tråkigt att jag ska sluta.. Att jag alltid e så "glad" o att det smittar av sig.. Känner mig verkligen inte alltid glad, men jag försöker att inte tynga nån annan i möjligaste mån om jag t ex har en dålig dag. Det ska INGEN annan behöva lida för..
Känns ändå skönt att höra att folk tyckt om mitt sällskap och jag kommer sakna alla jättemycket!
Rent jobbmässigt är det skönt att gå vidare men härligare kollegor får man leta efter. :)

Hur som helst.. Nu är det helg, snart tre timmar in på lördagen.. Ska kanske leta lite julklappar imorrn på stan med Ulrika om jag inte känner mig för "risig".. Annars vet jag inte.. Ska ägna helgen åt stillhet o vila.. Allt går i 180 just nu o jag hinner inte med mig själv alla gånger..

Har förresten ev. ett jobb på G.. Vill inte säga förmycket men det lutar åt det positiva hållet. Vet nog mer om en vecka hoppas jag.. Nu håller vi tummar och tår för att det ska gå bra. :)


Känner att det e dax att stänga av min laptop, dricka lite vitaminbrus o sen sova..

Godnatt,,


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Du e ju alltid så go o glad vet du stumpan!Världens bästa åsa-gåsa:DPuss

2008-12-06 @ 18:03:51
Postat av: Åsa

Gumman då... :)

Tack du vet att det värmer...

Saknar dig! Ska försöka komma Lucia, ska kolla pengaläget bara.. ;)



PussPuss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback