Hemkommen!

Kom hem vid sjutiden igårkväll. Trött och sliten i kroppen och med en begynnande förkylning på G men annars var allt på topp. :)

Har haft det heeeelt underbart!




I måndags blåste det massor på fjället men både tisdagen och julafton var toppen! klart och kallt osså lite sol.. :)
I tisdagskväll fick vi besök av Fia o hennes bror Johan. De kom över med lite öl och vin samt ett spel... Foqus. Det måste vara det mest tråkiga spel man kan spela.. Haha! Vi la ner det ganska sanbbt.. :)


Johan läser instruktionerna... Vi var skeptiska redan här..

      

Efter det gick vi ner till "Tipi Bar".. En liten källarpub som inte var mycket att ha.. Men det var det ända som var öppet så.. :)
Fick igång nått form av dansgolv när vi kom ner iaf så det var skoj. Liveband hade de oxå.

Dagen efter var seg men vi åkte skidor ändå.
Tänk vad mycket det gör med lite frisk luft! :)

På kvällen åkte vi hem till Fia o Johans päron i Tandådalen där de har stuga.
En riktigt fin fjällstuga var det som låg i ett stugområde bredvid backen. Vilka jäkla kåkar det finns förövrigt!
Endel är ju hur stora som helst... Vågar knappt gissa vad de skulle kosta..
Kvälle var trevlig, åt hemmagjord pizza, satt fint efter en dag i backen. :)


Jag o bror, kortet e taget genom ett par skidglasögon... ^^



Julafton var soft med förövrigt, åkte lite skidor på förmiddagen innan det var dax för Kalle och julklappar. Senare på kvällen åt vi julbord på Brasseriet.. Guuuuuu så mätt jag blev! :) Men men det hör ju till.. :)

Åkte hem igår morse somsagt och hann inte mer än att hoppa i klänning i strumpbyxor och sedan ge mig av hem till Johanna Rudenstamn där alla tjejerna skulle träffas. Har blivit som en lite tradition så det e kul.

Massa skratt, snack om ditten o datten osså lite singstar innan det var dax för mig att åka hem. De andra skulle ut på stan men jag orkade verkligen inte. Åkt skidor i tre dagar och sedan suttit i bil en hel dag, halvsnorig och med skallebank.. Nae, skönt med sängen kände jag.. :)


Nu har jag precis duschat och känner mig faktiskt lite piggare. Blir upphämtad av Oscar strax innan tre för sen ska vi hem till mor min och fira lite jul där. E grymt nöjd med paketen, framförallt ett till Kjell. Tror det kan uppskattas.  :)

Hade riktigt gott nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback