And so this day ends...

Inga hål!!!!

Så lycklig man kan va för så lite då.. ;)
Känns skönt för jag avskyr tandläkarbesök osså äre ju ganska dyrt.. Det stämde dock med bidraget, drog av trehundra-nånting.. :)

Efter det gick jag en kortis på stan med Ulrika o sen blev det valla djurklinik. Köpte mat till mina små tjockisar här hemma. ^^

För att julstämningen skulle infinna sig så åt vi lussebullar o pepparkakor förut.
Slängde på första säsongen av Hipp Hipp oxå så man fick skratta lite.. (Tragiskt det lät...) haha!
Aja, riktigt kul är det iaf!

Imorgon kväll är det de årliga lussebaket me mor och bror på drottninggatan. :)
Brukar alltid bli hur mycket som helst eftersom mamma envisas med att göra dubbel sats. Men mig gör det iofs inget, alltid gott. :)
Estetisk som jag är ut i fingerspetsarna så brukar jag snabbt tröttna på de vanliga formerna och kommer istället på nya lite "snyggare.." Typ "dubbelsnurrar", "flätor" och "sniglar".. (!)
Får se hur det blir i år.. Kanske avancerar till en helt ny nivå.. ;)

Nä nu måste jag duscha, sen äre sängen o sömn!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback