Tisse-tuss! :)

Igår bar det av till Mönsterås kl 3 för att hämta lille kissen.
På vägen dit blev alla tre så hungriga så vi var tvugna att stanna för att äta.
Efter att gett upp Mc Donalds efter ett antal mil ute i ödemarken så kom vi slutligen fram till en mack. Bredvid macken låg en liten restaurang/cafeteria... -YES, tänkte vi och gick in...
Det visade sig att de endast serverade tysk flötmat...

Jag var inte så pass hungrig att jag ville smälla i mig en hamburgare (som var det enda internationella de serverade förövrigt) utan tänkte ta mig en vanlig hederlig korv. :)
DE HADE BARA TYSK KÖRV!
Inget fel på tyskland eller tyskar osv osv men ja, jag e inte van vid att äta korv som är grå/vit inuti.... :/
Smakade godare än vad det såg ut, som tur var.. Eller nått... ;)

Efter den lilla avstickaren så fortsatte vi vår färd. Efter ytterliggare en timme var vi framme.
Jag kan säga såhär... Vi stannade läääänge.... O jag ville ta med mig en hem... ^^
Efter mycket mys med både små katter och hundar så åkte vi hem med lilla "Cherokee" som lille tussen heter..
Klockan hann bli halv tolv innan jagh var hemma och ännu mer innan jag hamnade i min säng.
Så idag e jag trött... Men e varm i hjärtat så det kvittar... :)

Blev så "tagen" av honom så jag missade att ta kort.. Men det kommer senare.. Så länge kan ni kika in uppfödarens hemsida!
http://www.tasselcats.se/ Klicka vidare till "indiankullen" så hittar ni lilla Cherokee där. ^^

Händer mer idag då? Ska hänga lite med Mallan Borg efter jobbet. Får se vad vi hittar på..
Har även bokat tåg till Oslo den 5:e... Gissa om jag längtar..? :)

Nu måste jag återgå..

Ha en skön tisdag!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback