Taggad på torsdag! ;)


Snart helg, simhallen ikväll med Tessan. Efter det- stupa i säng och förhoppningsvis sådär härligt trött i kroppen som man blir efter ett besök i Östergötlands största inomhusbad. :)

Igår var jag hemma hos bror min. Provade Johannelunds pizzeria och den var helt godkänd.
Lagom när vi kom ut från pizzerian så började regnet ösa ner.. Inget man chockas över visserligen då det varit piss-väder senaste veckorna..

Ska ta och återgå till mailkorgen nu, innan telefontiden börjar.. Weehej!

Just de, har gooo mat mä mig idag, oxrullader... ;)
Yes...

Skönt, jag e pepp!





Pöss o hej!


/å*


Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt med simhallen! :) Kanske ska dra dit nån gång själv, var längesen!

Vad är oxrullader? :) lät gott iallafall!



Hade bäst! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback