Ta med dig svarta hårbollar! :)

Snacka om trötthets-anfall... :)

Skrev till Madde på msn vad hon skulle ta med sig på lördagförmiddag när jag ska fixa hennes hår till bröllopet.

Jag skrev:
-"Ta med dig en massa svarta hårbollar o spray bara.. Gärna nån mousse med om du har, annars så kör vi endå.."

Madde började garva borta hos sig och skrev frågande om jag menade hårnålar kanske.. :)

O ja, det gjorde jag ju såklart! :)
Fattar inte vad hårbollarna kom ifrån.. Har ju tussiga katter hemma så det berodde kanske på det..





Total-idiot var jag ett par sekunder iaf.. :)

Nae, back2wörk...

Pössss*


Kommentarer
Postat av: Maddelitta

Haha, ja du Åsa;) Det var en skojsig kommentar höll jag på att säga;P Men jag menade inlägg på msn, för all del!! Ses imöra nu ska jag trampa hem o ta mitt lilla P.

PussKram

MEL

Postat av: Åsa

Ha en skön kväll o simma lugnt! :)



PössPöss*

2008-08-28 @ 15:33:08
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback