Oslo, here I come!

Vaken sent som vanligt... :)

Har sprungit på stan idag efter jobbet. Hittade det jag skulle... ;)
En fiiin ram och en liten nalle.. Ville ge det till min snutt nu när vi kommer vara ifrån varann lite.
Ramade in ett kort på mig oxå som han fick.. Glad bidde han! ;)

Spenderade kvällen i Rimforsa några timmar innan det var dax att ta bilen hem till stan för att packa.
Nu e jag klar, sköönt....
Försökte att inte packa med så mycke. Lyckades halvbra om man säger så... :)

Åker imorgon tiiidigt. De kommer och hämtar upp mig kl sex imorgon. Har en känsla av att jag, Oscar och Andreas kommer att sova som grisar i baksätet de första milen. :)

E redan sugen på att själv flytta dit, göra nått nytt o tjäna fina pengar innan man börjar plugga.
Inte helt omöjligt... :)

Nae nu måste jag sova!

Skriver nog inte förren på söndag när jag kommit hem.

Ha en skön helg!

Puss o kram o natti natt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback