Natti natt....


Blev en segare onsdag än jag tänkt...
Men det behövdes... När jag kom hem kröp jag ner i sängen och läste.
Det var skönt...

Imorgon bara SKA jag vara pigg, utvilad och framförallt positiv.
Även om regnet öser ner på mig när jag cyklar i motvind ut till jobbet i Hackefors.
Jag ska vara trevlig och hjälpsam och inte tycka så förbannat synd om mig själv.
Jag har så mycket att vara tacksam över, så det så!

Har bestämt mig för att gå till frissan oxå. Behöver känna mig lite fin... Skämma bort mig själv lite..
Det är jag värd.. ;)

Hoppas på att få en tid hos Maja på fredag. Jag har inget tålamod utan när jag bestämt för för nått som jag ska eller vill göra så ska det ske direkt, helst "igår".. ;)
Det är ett ganska starkt personlighetsdrag som jag alltid haft.
Kan vara bra i vissa lägen och mindre bra i andra.
Impulsivitet kan ju straffa sig oxå o man inte ser upp..
Ett bra exempel på det var när jag en gång fick för mig att pierca tungan.. B-) Enbart för att jag ville göra nått nytt typ... Och jag tänkte att det var ju perfekt för det är ju endå ganska diskret... Yeah right...
Tog ut den efter några dagar bara, kände att det var helt fel och inte "jag" på nått sätt.
Kunde inte heller vänja mig staven som hela tiden var i vägen...
Aja, så kan det gå... Har väl lärt mig att tygla det lite sedan dess...  Haha!

Vad gäller mitt hår är det inga större förändringar som ska göras utan enbart lite utväxt och kanske några få slingor till.
Men men, mest för att få det fräscht efter sommaren.

Nästa helg bär det av till älsklingen min.
Vad tiden går sakta när man längtar efter någon...
Det har snart varit "han och jag" i ett år..
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar den människan.. ♥

Som jag skrev en bit upp, så har jag somsagt så mycket att vara tacksam över.

Vackra och underbara vänner som jag har vid min sida, som känner mig och inte dömmer mig utan tar mig för den jag är.. Ingen nämnd, ingen glömd.. Men ni vet vilka ni är... ;) Love you all...

Osså Oscar.. Vad ska man säga..? Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen..
Älskar dig så min snutt...

Trots allt detta så kan man ju som människa ha sina "ups and downs", men har man inga skruttiga dagar så vet man ju inte heller hur det är när allt känns sådär härligt bra?
Och det är ju inge vidare...

Allt har en balans.. För att kunna känna lycka så måste man veta hur det känns att vara olycklig t ex.. Ska det finnas ljus måste det finnas mörker osv osv.. Jaja, ni hajjar... :)

Nae nu ska jag sluta flumma här.. Ska ta en snabbdusch sen blir det sängen bums!

Sov gott alla sötnosar!

Ni är bäst för mig... ♥

PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback