Mjaaaa.....




Söndag, INTE bakis... Shit pommes frites! B-)

Gårdagen började med att pappi var här och hjälpte mig med det trådlösa nätverket, nu funkar det äntligen! Yes! :)
Efter det åkte vi ut till en outlet som finns i i mjölby. Hittade en luvtröja där iaf, det fanns faktiskt en hel del fint.
Butiken var inte så stor men den var välsorterad. :)

På kvällen var det inflyttningsfest hos Petra, en av Fias kompisar. Hon bor på östgötagatan, inte långt ifrån där Oscar bodde förrut. Kvällen var iaf himla lyckad, och lagom rund om fötterna stapplade hela gänget in till stan och Platens.
Har inte varit där på sen i våras tror jag. Då var jag o Fia där en fredag och eftersom vi inte brukade gå dit så visste vi inte att de hade "rock-tema" på fredagar.. Det var "sådär" tyckte vi...

Hur som helst, igår var det bra, blandad musik- så som jag vill ha det! :)

Här kommer några pics från förfesten! (Fick ett infall och tog massa kort under några minuter..)


Aschtar o Fia ^^


Min något trötte bror, dock rätt snygg.. ;) Osså jag!



Fia o jag ^^


Petra o Fiax2


Aksel o Sanja (om ni undrar över skuggan så tog Åskar kort precis samtidigt med blixt...)


Emilie och Jessi


När jag kom hem igår så ringde min gutt o va lite saknig..
Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att träffa honom igen, ligga i hans famn..
Det är bästa stället på jorden.. ♥
Men snart så... ;)

Nu ska jag laga lite mat, så det blir människa av mig igen.. ;)
Borde ta mig en promenix oså, e ganska fint väder ute- ganska sällsynt numera...

Ha en toppendag!


Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback