Lite trött.. :)

Gårdagen blev riktigt lyckad!
Var ju först hos Robban och sedan blev det BK/Harrys.
Var himla impad av Robbans lägenhet, han har allt lite känsla för inredning måste jag säga. :)
Kort sagt, skön stämning, glatt folk och mycke dricka... (Det bjöds på bål...) Jag mår som jag förtjänar idag med andra ord. :) Var säkert inte hemma förren kl 4 o då skulle det ju ätas oxå.. Suck... Men men, så är det. :)


Hehe, bakis-risig-trött...

Har varit en sväng på IKEA idag endå, men nu känner jag mig riktigt risig så jag ska nog gå o lägga mig ett tag.
Läsa ut min bok tänkte jag. Läser Midvinterblot.. Himla bra bok! :)

Innan jag myser ner i sängen vill jag tipsa om e kul sida!
http://www.yearbookyourself.com/
Där kan man ladda upp kort på sig själv o se hur man skulle se ut på t ex 70 talet...
Var ju bara tvungen o testa så här kommer lite smakprov! Haha!






(Den sista e extra snygg iom fluff-frillan och att mitt ansikte e vänt åt fel håll.. Haha!)

Enjoy, det e skitkul! :)

Nu blire sängen för min del!

Må så gott!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback