I´m on fire...


Det blev inte riktigt den "träningen" jag hade tänkte mig från början.
Åkte till Tornby och shoppade.... o då menar jag SHOPPADE!  :)
Fasen oxå... Tur man inte får dessa infall ofta...
Bidde iaf två par jeans, en kortärmad skjorta/blus o lite underwear.. ;)
Åkte sen till Maxi o handlade lite mat o sådär...

Sitter nu med laptopen i knät framför teven.
De visar "Hannibal" på trean.. Den är gryyym...

Ska se den o sen sussa tänkte jag, ska bli skönt att få sova ut imorgon ordentligt för en gångs skull..

Har inte bestämt mig om det blir lite fest imorrn, eller film hos Persson/Fredrikssons..
Tror jag får ta det lite som det kommer.. Vet att det vankas tacos hos Sandra o Johan så ja.... ;) Hehe*
Aja, får se...

Nu ska mysbrallorna på, sen får det bli Hannibal för hela slanten..

Avslutar denna fredag men en liten video.. Sexigaste balladen någonsin.. Love it...





Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback