And once again...

... I´m so very tired...

Måste göra nått åt detta, men vad?
Trött på att vara ständigt trött...

Hade det mysigt igår med Borg iaf.
Hon och jag tog en tur till stan och fikade. Blev sen en sväng till Subway oxå innan jag traskade hem.
Vi ska ses på fredag, vet inte än vad det blir, tar det som det kommer.. :)
Inflyttningsfest hos Robban på jobbet med på lördag. Det ska bli riktigt kul! :)

Idag ska jag motionera med Sandra, måste även fixa min bankdosa. Batterierna har tagit slut märkte jag igår när jag skulle betala alla räkningar.. Får bli en tur till banken först med andra ord.

Ja, det blev ett lite uppradat inlägg om vad som händer och sker. Orkar inte skriva något mer ingående...

Hade gott!

Pöss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback