YEZ! :D

LHC vann igår, Åsan var på plats med sin älskling och hans far.
Trodde ett tag att mitt hjärta skulle hoppa iväg och  gömma sig. Det var sååå spännande!
Sånna matcher är så sköna att vinna.. Yeees... ;)
Får njuta lite av det idag för imorrn är det ju dax igen. Stackars mina nerver.. :)

I helgen var jag på Hippiefest i norköping. Hade riktigt skoj!
Har nog aldrig varit så uttittad som jag var på tåget till nkpg. Malin o jag satt där och önskade att vi hade haft en skylt med oss där det stod att "vi faktiskt ska på fest". Men men... Vi gav allt lite härlig flowerpower fägring på tåget. ;)


image51


Sen vare lite förfest hos en tjejja i Malins klass. När vi suttit där ett tag bar det av till "trappan" där det var sittning. Fock kyckling och bakad potatis.. Mumma... :) Det söps ganska rejält, hann knappt ställa enr glaset förrän det var dax med nån ny visa man skulle dricka till! :) haha*




image48


När all mat var uppäten och all spex var spexad så var det "mellanfest" i en studentkorridor. Första gången jag avr på mellanfest.. hehe* Satt där o snackade lite o kände hos "hippiega".. Gick sen tillbaka till Trappan och skakade lite rumpa innan det var dax att åka hem med sista tåget mot Linkan..

En helbra kväll med andra ord! :)



Sitter nu på jobbet och det är tisdag. Var uppe med tuppen imorse och gick med mor min runt ån. Var liiite skönt faktiskt, det kan jag erkänna.. Blir nog imorrn med, måste motarbeta min trötthet! :)


Ska återgå till dagens arbetsuppgifter nu..

Hade fint!

Puss and PEACE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback