Trött idag..

Hej höpp!

Gårdagen blev låååång...
Satt hårmodell somsagt och var inte hemma förrän sent på kvällen, kom väl därifrån efter 21 nångång...
Det var med andra ord bara att åka hem, käka o sen hoppa i säng.
(Det var annars rätt kul, frånsett "trä-smaken" som infann sig efter ett par timmar. hehe*)
Mig gjorde de vågor på framtill och lockade/tupperade håret på sidan så det blev som en knut.
Sminkades ganska mörkt runt ögonen med så det blev lite 20-tals look över det hela.. Najs.. :)
Det var ett 30-tal frisörer på plats som alla frisyrer skulle visas för..

Trots att jag damp ner i sängen direkt mer elelr mindre när jag kom hem så vaknade jag idiot-trött som vanligt imorse.. Jippi! :)
Ikväll SKA jag sova tidigt, ska lägga mig faen kl nio om det ska behövas för jag orkar inte vara morgontrött varje dag. Sen sitter man väl uppe endå av nån anledning, som vanligt.. :)
Man vill ju få ut så mycket som möjligt av kvällarna när man jobbar hela dagarna, tror det är därför jag drar mig lite för att gå o lägga mig, haha* Knäpp man eee...

Solen skiner idag igen, Madde hade suttit i trädgårdsföreningen igår och käkat Bosses glass.. Lät inte helt dumt så det får bli det, kanske ikväll om jag inte måste jobba över..

Nae, time to wörk..

Ha en toppendag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback