Snuttig... :)

Åsan är snuttig... :)
Jag får ju mina infall ibland... Tihi* B-)
Längtar tills ikväll, blir lite vin, kex och mys framför en bra film med Oscar... A perfect way of spending a friday night.. ;)
Imorgon blir det tjejmys med Johanna och Malin, är det fint väder kanske man kan grilla..? Hmm.. Ska höra vad brudarna säger om saken. :)

Sitter på jobbet nu, har ganska mycket att göra men inte lika mycket som igår vid den här tiden. Sköööönt!
Igår gick dagen så sjukt fort, men det blir ju så när man har mycket att styra med.

Beställde igår ett par färgade linser förresten, så nu sitter jag här och väntar på att få hem dem. De lär komma på måndag, yes.. ;) Har dock inge synfel men det kan va lite kul att ändra färgen ibland. Denna gången blev det blååå, för att förstärka min egen färg... Blir nog super.. :)

Nästa vecka ska tydligen bli hur skön som helst vad gäller väder, sommaren är snart här, så skönt!
På tisdag ska jag sitta hårmodell på Scandic, bruduppsättning.. ;) Skönt då de inte klipper och färgar eftersom jag jobbar på att få lite mer längd.. ;)
Måste träffa Tessan oxå och styra upp lite spex inför Petras 25 års fest... Tessan hade nått förslag så det blir nog skitbra.. Alla gamla fotbollstjejjer ska komma så det blir nog en riktigt kul fest!

Ska återgå till jobbet mitt, ska ta telefonen nu fram till lunch, sen blire mixsallad, med kyckling och räkor! Mumma! :D

Hade gött!

Puss*


Kommentarer
Postat av: JB

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1208498717_vad_blir_det.html

Postat av: hellen

nej lägg av åååsa!! vadå för spex?!!?vad fan lurar tezzan i oss nu???
petra ville att du o jag skulle måla en varsin tavla till henne,men jag hinner nog inte det...
men spexar gör ag icke!!....eller så behöver jag galet mkt sprit.

2008-04-19 @ 19:15:07
Postat av: Åsa

Haha! Jo det är sant.. ;) Hon ville ha lite spex till festen, ska träffa Tessan idag, du kan ju va med på ett hörn vettja! :) Jag hinner inte heller måla nått till hennes födelsedag, kan kanske ta det senare iså fall. Hade gott så hörs vi om "spexet"! ;)

PössPöss*

2008-04-21 @ 09:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback