Smyg-sommar!!

Hehe, här är det sommar för hela slanten. :)
Sitter på jobbet i min skjortklänning och lyssnar på gyllene tider. Hehe*
Klockan är bara 20 i 9 men solen lyser och det är inte ett moln på himlen.

Igår efter jobbet tog jag en fika med Tessan och Hellen, planerade lite inför Petras fest, tror det kan bli riiiktigt bra. :)
Lagade sedan lite goa matlådor med min gutt. Får bli mer sånt nu, man sparar verkligen massor pengar på att va lite huslig i köket. ;)

Idag blir det att jobba till halv fyra, sen ska jag sitta hårmodell heeela kvällen.
Ska bli kul o se vad de ska göra med alla, temat är bal/brud iaf... ;)

---------------------------------------------------------------------------------------

Jag är så lycklig....

Kan det bli bättre än såhär? :)

<3

Må så gott och puss på er*


Kommentarer
Postat av: Gabriella

god morgon har du sovit gott?
skjortklänningar är bara så snygga!

Postat av: hellen

hallluu! vart ska du sitta hårmodell? vad skönt att bli ompysslad!

2008-04-22 @ 10:20:28
URL: http://hellen0110.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hillu!! :) Det är på First hotell, ska bli riktigt skoj! Har du läst mitt mess på Face om hårförlängningen? Vad tror du om'ett? E sååå sugen. :)

Hade bäst!

Puss Puss*

2008-04-22 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback