I´m bad.

Jag skyller min bloggtorka på facebook. Eller egentligen är det min iphones fel för jag pillar med den hela tiden. Suck.. Jag är ett barn av min tid iaf, det är ett som är säkert. Sedan wordfeud kom så har det blivit värre kan jag meddela. ;)

Statusen annars är ok. Lite småkrasslig här o var bara men det funkar än så länge. Brukar alltid bli sjuk när jag börjar träna. Det är bara att bita ihop antar jag. :)

Nu är det oktober och HÖST. Tycker faktiskt att det är ganska skönt med hösten. Gillar den första tiden då löven fortfarande hänger kvar på träden. Tippar på snö innan vi går in i nästa månad, får väl se om jag har rätt. ;)

Nått annat som hänt sedan sist? JO för tusan! Hur varit i Ullared med ett gäng härliga tjejer från klassen! :) Vi hyrde en stuga mitt i skogen där vi sov och det blev två dagar på Gekås. Hittade en hel del fint men herregud vad folk det var. Nästan att jag blev lite folkskygg där ett tag. ;) Beundrar de som jobbar där. Det är nog ganska så stressigt minst sagt..

Ska avrunda här nu, ska dyker ner i skolböckerna en stund.. Kolla denna btw, kan se den hur många ggr som helst! :D






Ha en skön helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback