Toooo much!


Det är mycke nu, fasen för mycket.
Stressen inför allt som ska göras och hinnas med innan vi tackar av varann för sommarlov känns just idag lite övermäktigt. Men det släpper väl, när man betat av sak för sak.

Huvudvärk som inte är att leka med, oro och en känsla av att "nu lägger jag mig ner o tar igen mig tills stormen dragit förbi" är lite halvkul en kall onsdag i maj. Varmvatten har jag inte heller pg.a en läcka i tannefors.

Peppen är inte på topp förtillfället men det är väl tillåtet att känna sig som en påse skit ibland. Pollenallergi, "det lilla aset" plus halsont och allmän "krasslighet" gör att träning just nu är uteslutet.. Hade behövt ta ut mig fysisk, hade mått bra av de...

Yes, nu borrar de i trappen med.

Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback