What a day!


Ja den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt. Gick upp olagligt tidigt som vanligt och möttes av nått jag börjat tränga bort.. Jo, SNÖ. Gick runt och gormade här hemma ett tag innan jag begav mig ut i den vita staden och ner till station. Allt väl så lång. Ja, förutom snön då..

Somnar som en stock på tåget men blir väckt innan Rimforsa av tågvärden som meddelar att det blir buss resten av resan då det var nån "el-grej" som inte funkade. Ok. Sitter där ett tag och väntar på bussen som inte kommer, det beställs en taxi istället men icke. Det fanns helt enkelt ingen ledig chaufför så det var bara att åka hem med samma tåg igen. Lite snopet.. Bidde ingen skola idag för "felet" fick de inte ordning på i tid. Jahapp så kan det va.

Idag har jag istället tvättat, städat och handlat lite. Ikväll kommer Empaahn hit och vi ska ta igen lite då vi inte setts på ett tag. Ska bli himlans kul o myysigt. Har massa skoj att berätta förna! ;) Hehe.. Ujuj...

Hur som... 

Ska ta o fixa lite mat här, tycker att jag de senaste dagarna varit hungrig hela tiden.. Kan det va att jag tränar innan skolan på morgnarna kanske? Eftersom jag inte har nått emot mat direkt så är det ganska angenämt.. ;) 
Nacken min har dock fått sig en törn. Testade "gymsticks" i veckan och tror det har med det att göra. Är sjukt öm och det känns nästan som nackspärr fast ja, inte åt sidan utan mer rätt fram... Typ? Ahja, går över tills jag gifter mig antar jag.. ^^

Nu ska jag laga mat somsagt, sen äre fredagsmyys!

Heppåre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback