Dåligt!


Skitdålig på att blogga nu.

Energin går åt till annat förtillfället. Att pendla t ex.. Alltså gud vad trött jag är! Det värsta av allt är att jag inte förvånas längre över hur trött jag är om dagarna. Jag har vant mig. Pepp på den Åsa! :)

Ahja... Ska införa ett nytt moment och se om det kan hjälpa mig lite. Eftersom jag är i skolan 1,5 timme innan den börjar så tänkte jag utnyttja gymmet som precis öppnat. Ja, då gör jag ju nått vettigt av min tid och förhoppningsvis blir jag piggare. *hoppas hoppas*

Annars rullar livet på. Mars redan. Det är ju faktiskt en "vår-månad" och det känns ju ganska bra. Vintern är jag väldigt mätt på nu och jag drömmer redan om Winnerbäck och grillkvällar med Rosévin.. ^^

Yaya.. Nu blire sängen så jag orkar upp imorrn. Fredag är det oxå, yes! ;)

Sommar.... NU! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Sommar. Nu. Det låter som en bra idé!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback