Wednesday


Taggar för match nu, snart spelar de svenska brudarna semifinal o de bara ska vinna! :)

Har idag annars jobbat i vanlig ordning och efter det bar det hem till Sabina som fixade mina naglar. Det bidde fransk manikyr o de blev jättebra! Hon använder sig av gele som enl. mig är det bästa. :)

Imorgon efter jobbet lutar det åt att bli en sväng ut på ranchen med Ulrika o slå lite. Måste öva in svingen tills kursen börjar känner jag. ;) Ska ju ta grönt kort äre tänkt.

Nepp nu drar det ihop sig te match här, ha en fin kväll!

HEJA SVERIGE!! :)



Avrundar med en klockren bild från midsommar, hoppas på favorit i repris på kräftskivan i augusti! :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha! Ja men vissa element från midsommar klarar jag mig utan, såsom apraka medtävlare ;) Snart ses vi stumpan, gleder meg! <3

2011-07-20 @ 00:09:27
Postat av: Åsa

Haha jaa, jag håller med! ;)

Ja fasen va skoj det ska bli att träffa dej!



Puss på dej min fina <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback