It´s a mad world..





Det helt ofattbara har hänt. En sinnessjuk människa har tagit livet av nästan 100 personer i Norge. Vart är världen påväg? Just nu vill jag bara åka dit o krama alla som är ledsna..

Har mått piss hela dagen, är så djupt påverkat av detta. Har vänner i Oslo men som tur är så mår alla bra. Malin får jag hem nästa vecka och det är skönt! För usch alltså.. :( Man inser att man inte är odödlig när sånna här saker händer. Först explosionen och sedan massakern på Utöya. Tror inte det går att förstå vilken skräck dessa mäniskor måste ha upplevt.

Ne fy faan. Vad gäller gärningsmannen så hoppas jag att "nån tar hand om honom på bästa lämpliga sätt" helt enkelt. Tänker inte utveckla det hela mer än så.

Har jobbat idag på Village, har gått bra men jag har helt klart känt mig lite "slow" i huvudet av allt som hänt.

Ska försöka tagga lite på fest i Siffet ikväll. Tror det kan bli kul trots allt.

Så sjukt, här sitter jag och klurar på vad jag ska ha på mig ikväll och inte allför långt bort möts människor av vetskapen om att de aldrig mer kommer att få träffa sina anhöriga.
Livet är inte rättvist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback