Dag 07

Min bästa vän..

När man var liten så hade man ju oftast en bästis, som man delade allt med. Numera har jag en hel drös med fina vänner som jag kallar "mina bästa". Ni vet mycket väl vilka ni är. :)

Några har jag kännt sedan jag var liten, andra har jag mött genom livets gång i t ex skolan eller på fritiden. Jag ser mina vänner som en sorts familj. De finns där i vått och torrt och jag kan inte understryka mer hur viktiga de är.

Ni har funnits där med mig när livet varit en dans på rosor, delat glädjen med mig och unnat mig det bästa. Ni har även funnits där när solen gått i moln och allt blivit nattsvart. Det är framförallt då som vänner är så ofantligt viktigt. Ni är mitt skyddsnät som jag tryggt kan falla i och ni vet att jag skulle göra detsamma för er utan att tveka.

Jag tänker ofta på hur det skulle vara om jag inte haft er.. Hur skulle jag då ha mått i vissa stunder? Det är mycket tack vare er som jag är den jag är idag och jag är evigt tacksam. :)

Ni är värda er vikt i guld! (eller kanske saffran, tror det är dyrare..) ;)

Jag finns här, alltid.. 24/7!

Love y'all♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback