"Alla dagarna på dagarna"

HEJ.

Asså, jag ORKAR INTE skriva om alla dagar, varje dag.
Bara så ni vet. :)

Håll till godo, det kommer...
Men det kommer nog ta lite tid. Vill ju liksom skriva om annat med ju.

Så, nu har jag fått det sagt.


Annars då?

Jo tack, det e fint. Klarade tentan till min stora förvåning så nu kan jag släppa det vilket e skönt. Träningen går framåt, har även börjat spela korpfotboll i ett mixlag. Det är en turnering som universitetet annordnar. Svin kul men apjobbigt. Har ju inte rört en boll på flera år och det känns kan jag säga. Hur som, det är härligt med lagsport igen, har saknat det. :D

Nå mer då? Jo, sitter hårmodell en gång i veckan för en kille som ska göra gesällprovet i vår. Är långhårsmodell så inget färgande eller klippande utan bara uppsättning. Ganska skönt att bli pillad i håret sådär med jämna mellanrum. :)

Ja de var väl allt för denna gång.
Pirrar gör det med, har jag sagt det? :)

Jo det gör det och det känns fint... ^^


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback