Smärta.



Har så himlans ont i nacken, osså strålar det upp i huvudet. Måste legat helt tokigt inatt för smärtan fanns där i morse när jag vaknade.
Tror jag skulle behöva besöka en massör tror jag. Typiskt "inför tenta"- ont. Spänner mig nog endel och inga värktabletter har hjälpt.. :(

Så nu har jag gnällt lite.
Är säkert borta imorrn..

Annars så vill jag så himla mycket nu, mer än på länge och även om det är frustrerande så känner jag att jag lever, och det är skönt. :)


Life, come and get me! ;)

Imorgon är det fredag, det blir tentaplugg hemma i Linköping för min del och på kvällen är det glöggfest hos Mallan Eriksson. ;) Blir azum!

Nepp nu ska jag sova bort mitt onda..

Natti natti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback