Hujedamej!



Den var läskig. Helt klart värd att se.
Ett stort minus var dock snorungarna som satt och pratade sig igenom filmen.
Jag blir galen på sånt! Kan man inte hålla käft så kan man se på film hemma. Gaaah!! >:(

Hur som, se den om du vill bli rädd. :)

Innan bion var jag o Erica på Sangria och åt tapas och drack vin. Gissa om det var gott!
Har haft en riktig myskväll helt enkelt! :D

Imorgon ska jag träffa fröken Borg en sväng på stan och sen ska jag hem till familjen Hullfors på lite "lördagshäng". På söndag äre dax för praktik igen o sen är det ny vecka.


Det är ju för fasen första advent nästa helg. Helt sjukt så fort tiden går! Har snart gjort min första termin i skolan med. Hösten har bara flugit förbi känns det som.
Har faktiskt tjuvstartat lite med julpyntet. Min fina vita ren står numera i fönstret.
Kunde inte låta bli.. ^^

Heppåre!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elvis

Du är verkligen helt galet vacker. Är insidan lika fin så är du min drömtjej...

2010-11-20 @ 16:00:52
Postat av: M

Hon e helt underbar dena tjej. har pratat med henne ett par gånger och jag kan inte glömma henne

hon är en ängel....

2010-11-22 @ 02:08:35
Postat av: Åsa

Jättetack för de fina orden, men vilka är ni??

Postat av: Anonym

Hah jag ställer mig lätt bakom dedär orden, förutom att jag vet att insidan är lika fin förstås! Du är en så himla fin o go tjej Åsa:) och som jag brukar säga, den vackraste personen jag känner:). Vi hörs i veckan om o ses sen:) /frugan sannapanna

2010-11-30 @ 11:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback