En kväll i Norrköping!

Har precis landat i soffan och sitter och dricker cola. Mmmm.... Klockan är halv tre på natten och jag ska alldeles strax krypa ner o sova. Har haft en kanonkväll hos Elin i Norrköping.
Tog med mig Susanna dit och träffade även två andra härliga tjejer där, Madde och Zandra. Hade lite tjejkväll med ost, kex och en massa frukt. Gott vare kan jag lova! :)

Annars då? Jo tack.. Mår lite bättre men nu har halsen börjat ömma o ha sig. Trött jag blir... Ryggen har jag med ont i men ska till en sjukgymnast nästa vecka. Har haft problem i lite över en månad och det verkar inte vilja ge med sig.

Nää nu har jag gnällt färdigt för ikväll och ska sova. :)

Gånatt på dej!


Kommentarer
Postat av: mirell

åååhh vad jag hade velat vara med, en annan gång!! vi ses snart fina du.

2010-11-15 @ 10:43:03
Postat av: Åsa

Jaa klart det blir fler gånger! :)

Hoppas allt e fint med dej! Ses snart!



Massa kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback