Some people never change.


Det är nog så.. Endel människor förändras helt enkelt inte. Bara att gilla läget antar jag.
Det viktigaste är då att sätta gränser och stå på sig själv. Att inte ta någon skit.

Det har vi slutat med för längesen.




Har haft ett par småträliga dagar bakom mig. Mitt huvud har värkt från och till och det är först nu det känns bättre på riktigt. Massagen i tisdags gjorde susen och jag ska dit nästan onsdag igen. Skönt skönt. :)
Har hunnit operera mig oxå. Eller jag vet inte om man kan kalla det för "operation" egentligen. Var iaf och tog bort ett födelsemärke på armen igår på Centrum kliniken. Gick snabbt och smärtfritt och stygnen ska bort efter Påsk.
Den var som tur var inte "farlig" som min hypokondriska sida fått för sig. ;) Men eftersom den inte var så snygg heller så åkte den ändå. :) Skönt att få det gjort till sommaren med så det hinner läka och sådär. 

Ikväll ska det annars svettas på gymmet ett par timmar och sen blir det äggröra. Har varit sugen på ägg i flera dagar men det har helt enkelt inte blivit av att jag ätit det. Kanske beror på att det är Påsk snart?
Aja, äggröra It is! :)

JUST DÄÄ!

Danne har blivit morbror för andra gången. :) I måndagskväll kom lillan till världen och i tisdags var vi där och myste med den lilla. :) Allt hade gått bra och hon var såååå söööööööt! Galet egentligen, hur det kan funka allting. Att allt finns liksom.. Naglar, tår, små öron osv.. Allt finns ju men i mindre skala. Kroppen är fantastisk helt enkelt. :)

Hade gott och ät nu en massa våfflor! E ju våffeldagen idag. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback