På drift.

Varför finns inte denna på Spotify? :(



för Hjältar och Hjältinnor stannar kvar,
med ryggen upp mot väggen
bara hud mot vassa eggen
och de rivs och slår och bits
för sina liv eller någon annans,
de får ingen belöning
men de kräver ingenting
de bara gör, biter ihop och håller käften..




Energin återvänder sakta men säkert. Ska strax göra mig lite äggröra.. ^^ Har sjuka cravings just nu. Smögge (se smörgåstårta) är ett bra exempel! Får ta o bli det snart. Även tacos. När jag var sjuk så tänkte jag att det var bland det första jag skulle äta. Inte så smart med tanke på kryddorna kanske men ändå. :) E ju så sketans gott!

Jobbat idag, Mallan brallan Borg är o jobbar extra hos oss vilket hjälper en massa! Har en himla massa att göra men sakta och säkert tror jag att vi snart e ikapp. :)

På torsdag ska jag träffa Erica och i helgen åker jag till Växjö och NEA! Längesen jag såg henne nu så det ska bli kalas. Hon och jag åker sen vidare till Malmö på måndag där vi ska se Depeche Mode. Är tillbaka i Linkan o jobbet vid lunch på tisdag. Blir super. ;)

Ska man kanske göra lite äggröra då?
Eller ska man vänta på sin bättre hälft kanske? Han lär va hungrii efter sin thaiboxning. :)
Kanske väntar pån då. ;)

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback