Sleep tight..


Nu blir det vetetofflorna och sängen för min del. Ska bli sköönt.. ^^
Narnia var riktigt bra, men "vek" som jag är så föredrar jag "vanlig bio" framför 3D. Var lite smått svag i knäna när vi gick därifrån nämligen. Blir ju åksjuk när jag själv kör bil ibland så det kanske bara e jag? :)

Men innan jag går o lägger mig...

Till alla fina människor jag har i mitt liv. Ni är toppen, verkligen!
Jag är lyckligt lottad som funnit alla guldklimpar.

Med er kan jag vara mig själv, oavsett om jag är i mitt esse eller ynklig och ledsen.
Ni tar mig för den jag är och för det är jag såå tacksam.

Livet är för kort för att ödsla tid och energi på personer som ger en ont i magen och sviker. Ju äldre jag blivit, desto mer har jag insett just detta.

Ta vara på de nära och kära ni har och vårda vänskapen ömt.
För livet är en berg och dalbana och ibland går det utför, fort som bara den.
Det är DÅ vikten av riktig vänskap betyder allt.

Kommer på mig själv med att sitta här och le när jag skriver det här. :)
Har så otroligt mycke att se fram emot.
Den här våren kommer bli den bästa och jag längtar så dant! ^^

Tack. Ni är mitt allt! ♥

Don't worry about the people in your past.
There is a reason they didn't make it to your future...

Med det säger jag godnatt. Ska nu värma mina små rosa lurviga tofflor i mikron. ;)

Sov gott!

(Psst... Tofflorna fick jag i julklapp och finns på
bluebox )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback