jag har JUL LOV! :)



Längesen man hade det. :)
Skönt är det iaf även om jag kommer sakna alla jag träffat under min praktik.

Ikväll ska vi hem till min morfar och hans dam på lite mat och imorgon åker jag ner till Nea i växjö. Ska bli riktigt kul att träffa henne igen! Får se vad vi hittar på i helgen. :)

Julafton nästa vecka...
Vart tog hösten vägen?
Den tyngsta hösten på väldigt länge dessutom.. :S
Tur att den blev kort och att saker och ting börjar vända.

Jag är precis där jag ska vara i livet. Kände det så tydligt i måndags när vi var i skolan.
Är så glad att jag tog mig i kragen och sökte in i våras. Bästa jag gjort tror jag.. :)

Näpp nu ska håret fönas, fejjat ska sminkas o sen blir det smygstart på julen hos Morfar och Marianne. ^^

Hade gott!


Kommentarer
Postat av: AnnaBia

skönt med jullov dock kommer jag jobba mer än vara ledig.

ser fram emot denb 3e då vi är helklass igen <3 ha en toppen vecka Åsa.

kramar AnnaBia

2010-12-20 @ 20:31:34
Postat av: Åsa

Hej vännen!

Aj då.. :( Men du får tänka på pengarna du tjänar. ;) Ja jag ser fram emot skolan med. Tror det blir en riktigt intressant och kul vår!



Hade gott du med och ta hand om dej så ses vi snart!

God Jul o gott nytt år!



Kraaaam <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback