Go kväll!


Denna dag har gått i ett kör. Har dock fått mycket gjort och haft väldans kul!


Mötte först upp Susanna och Filip på stan och gick till Systemet. Sen bidde det hem till mig för att måla naglar. Berättade då om min dröm jag hade inatt. Jag drömde att Sanna piercat sig i pannan och på fingret (dermals) och hon var så sjukt nöjd! :) Jag själv skulle pierca min tragus (pluppen framför hörselgången). Det hela slutade med att vi, efter att vi fixat naglarna begav oss till federal bodypiercing och här är resultatet. :)



(Sanna beslutade efter noga övervägande att INTE pierca vare sig pannan eller fingret som tur var.)

Efter det blev det en sväng till Malmslätt där vi klippte Filips hår, kikade film och åt en massa gott! Passade även på att hälsa på denna lilla filur, aka "Sköldis". Skitsöt! :)



Nuuuuu ska jag sova och peppa inför nyårsafton imorrn! :)

Natti natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback