Whoop whoop! ;)

Wee! Kommer ihåg när jag o tjejerna var i globen och kollade Justin Timberlake.
Fan så bra det var! Minns när Timberland knallade ut på scenen, då spårade vi helt och stod o skrek som fjortisar! Haha!

Han har btw släppt en ny single, and I LÖÖÖÖÖV... ;)



"When the cats come out, the bats come out to playy Yeahh" ;)




Gårdagen var rätt soft, fyllde på min tomma kyl och frys med diverse matvaror och på kvällen åkte jag och Danne ut till hans päron i Mantorp på lite fika. ^^

Denna måndag har gått i huvudvärkens tecken. Gav upp vid tjugo över två.
När jag väl satt mig på bussen dunkade huvudet så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Åkte hem och däckade i sängen direkt. Vaknade tå timmar senare och mådde som tur var bättre, galet seg bara. Får hoppas morgondagen blir bättre. Ska bege mig till gymmet är det tänkt men det återstår att se hur kroppen mår. Har börjat snora o ha mig med. Skitbra. :)

På onsdag ska jag mysa med Empaahn, hon e så bra den tjejen. Känner du henne kan du skatta dig lycklig. Eller så är det med alla mina vänner. Jag har de bästa, helt klart! ♥ 

På torsdag blir det Vampyrhäng på SF bio. "New moon" (Twilight) har premiär och först visas den första filmen och sen den. Blir seeeent men det är det värt. Är ju nattuggla ändå så. ;) Vi är ett helt gäng brudar som ska gå, kommer bli kuvl! :)

Nepp, nu ska jag pyssla med annat en stund innan sängen kallar.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback