Friday I´m in LOVE!

Här kommer en riktig "glad-låt".

Vassegoooood! ^^



Nu är det visserligen redan lördag och jag ska nog kojsa!
I morrn kommer min JOJJO hem! Längtar!! :)

Lägenheten blev det inget med tyvärr.. Men det finns ju flera som tur är. ^^
Har en annan som jag hoppas få komma och titta på.

Skulle det vara så att DU ska flytta eller vet nån annan som vill bli av med sin lägenhet, skriv en rad till mig så blir jag glad! :)

Dagen har annars flutit på bra. Visste dock inte vad jag hette imorse så trött var jag.. Ska bli skönt att få SOVA lite nu i helgen för sömn är det fortfarande bristvara på. Att det ska vara så svårt? :)
Idag har annars varit in sån dära bra dag då man kan gå runt och le för sig själv och känna sig glad.
Har skrattat mycket idag och det är härligt! Har roliga arbetskamrater så det är svårt att låta bli. :)

Mycket oro har släppt nu iom att jag fick jobbet. Nu kan jag äntligen andas ut på riktigt. Har inte kunnat slappna av helt på flera veckor då jag inte vetat. Men nu så.. ;)

When you least expect it
something happens that makes everything just fine..

..Och jag har numera bomull i magen.. :)



And now bed.

Sleep tight! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Eva och Robins lägenhet är inte uthyrd än! Det är ju en tvåa på Platensgatan, men den kostar 5600 har jag för mig o det kanske är lite i dyraste laget? Du kan ju fundera på't! :) puss o kram

2009-03-28 @ 16:02:22
Postat av: Åsa

Ja fasen det e nog lite dyrt tyvärr...



Men tack ändå! :)



Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback