Jojjo!! :)

Har haft en toppendag denna tisdag! :)
Johanna är hemma för några dagar och kom och hämtade upp mig efter jobbet. Åkte ut till Tornby o shoppade lite för skattepengarna som kom idag. ;) Blev ett par leggings, en lång svart t-shirt osså ett par svarta pumps med öppen tå.. Sketasöta! ;) Åkte sen till Nori och köpte sushi... Gaaalet gott, även om jag inte ens vet vad hälften av det jag äter är för nått.



Har annars bara myst i soffan o babblat en massa i vanlig ordning. Garvade friskt åt Paris Hiltons nya dokusåpa där hon ska hitta en ny bästis.. :) Haha!

Midsommar är förövrigt bokat nu. Blir att dra med Jojjo ut till Sturefors på fest. Blir nog en heldag med silltallrik på dagen o sen grilla på kvällen. Kommer bli toppen! :)



Nu ska jag pyssla lite här hemma innan det e dax att sova..

Sometimes It´s just to late..
So just stay away..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback