I´ve got something to tell you...

Har inte lyckats få över bilderna från midsommar än, sorry...
Är nått jäkla program jag måste installera på datorn som jag sen ska synka med mobilen på nå sätt... Tycker verkligen att det är skittråkigt att läsa instruktionsmanualer och tror att jag alltid kan allting själv. Yeah right....
Blir att bläddra i den sen...

Idag fick jag min lön. Och vad gör man då? Jo, man knallar ner på stan med Tessan efter jobbet och shoppar... ^^ Det blev två "vanliga" t-shirts, en långärmad t-shirt (älskarn), ett par slitna ljusa jeans, (en aning baggy), gladiatorsandalar och sen ett armband från SNÖ. Fick inspiration av Susanne som hade ett likadant. Det är ett i svart läder med en silverplatta på. Love it! Just fan, hittade flipflops oxå för 49,50kr. Mina gamla har jag tappat bort.. ;)
Nu är jag redo för resten av sommaren med andra ord. Ett par glajjer måste jag iofs ha... Aja, det tar vi imorrn.. ;)
Njöt av varsin kycklingsallad på Coffe House´s uteservering efter det. Mömmsan!

Hänt mer sen sist då?
Haft lite bloggtorka efter midsommar...
Har tränat, umgåtts med vänner o sådär barre...

Imorrn blir det att göra lite ärenden på stan efter jobbet o sen ska jag köra skiten ur mig på gymmet hade jag tänkt. :) På lördag ska jag först hem till Tessan och fira henne då hon fyller 25 och på kvällen ska det grillas hos Nea.
Söndagen ska spenderas i solen med Empan, kanske i Berg eller nått i den stilen.. ;)

Var förresten ledig i måndags och var i Berg då med Henrik, Erica o lilla Edith.
Åt lunch på kanalkrogen och efter en stund i solen blev det minigolf. Gick lika dåligt som vanligt.. Men det e klart, banorna är ju alltid lite gropiga eller så lutar dem så det e ju inte mitt fel.. ;)

Nu ska jag göra mig själv en tjänst och krypa ner i sängen här...

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback