Sweet! ;)

Svängde förbi Infocare o morsade på alla gamla arbetskamrater idag på förmiddagen. Det var skoj, känns som evigheter sen jag slutade trots att det bara var en månad sedan.

Mötte upp Fia på stan o letade skor. Det satt långt inne men efter ett besök på Subway släppte det och jag hittade ett par! Supersköna, låga stövletter i svart kulör. :) Inte så hemskt dyra heller så det känns finnemang!

Var runt och letade tandsmycke till Fia oxå! Jag har ett tandsmycke i vitt guld med en diamant i. Har haft det i ja, jag vet inte.. Huuuur många år som helst iaf. Vi var först inne på wissings guld. Där hade de enbart diamanter och för att sätta fast dem måste tandläkaren borra ett litet hål i emaljen. Njaa.... Känns sådär?
Den jag har är fastlimmad med sånt dära superlim som används till tandställningar. Det skadar inte tanden och håller tills du väljer att ta bort det- hos en tandläkare. :)
Gick efter det vidare till guldfynd. Där hade de smycken i samma variant som jag. Fia kikade men ska klura lite på det innan hon köper något. Ser inte så många med tandsmycke längre. Var ju jätteinne för en massa år sedan. Vem vet, kanske kommer tillbaks på modet igen? :) Jag själv hade glömt bort att jag hade en. ^^
E ju ganska diskret ändå!

Nu sitter jag hemma o slappar i soffan, pappa kommer hem snart och då ska vi iväg till IKEA o kolla garderob till Oslo.
Tanken är: billig, rymlig men inte för stor och helst snygg. :)
Får se om det går att uppfylla alla de kraven.

Sen blir kvällen nog bara lugn. Har sedan igårkväll kännt mig sjukt trött.
Tror jag varit lite väl uppskruvad iom flytt och allt jobbsökande och det är väl först nu man börjar slappna av och då känner man hur trött man verkligen är.

Nej, dax att luta sig tillbaka här i soffan en stund innan det bär av ut till Tornby.

Hade skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback