Ingenting är som väntans tider...

Den som myntade begreppet visste vad han/hon talade om...

Intervjun gick bra, kändes som att det flöt på bra trots en hel del kluriga frågor.
Vet att det är ett jävla tjat men fasen vad jag hoppas på att få jobbet, kändes verkligen kanon!!
De skulle höra av sig i slutet av veckan.. Idag är det tisdag så jag måste gå o våndas ett par dagar till tyvärr...
Men det blir som det är tänkt.. Får jag det inte så är det inget för mig. Då finns det nått annat jobb för mig.
Men somsagt, hoppas hoppas... Just nu så hoppas jag så mycket så jag snart flyger iväg. :)

Fanns tyvärr inget jobb för mig i eftermiddag men ev torsdag o fredag via Manpower o det vore superbra. :)
Ska helt enkelt ägna resterande tid åt att slappa, läsa o pyssla om min sjuka pojkvän som ligger nerbäddad.
Ska laga lite blodpudding sen, köpte sylt på hemvägen från stan o fick ångest. Kommer säkert vänja mig vid priserna här men än så länge går det trögt. :)

Nu ska jag kika på "Ellen" på teve. Hon e grym!

Hade fint sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback