En dag på tåget..

Åker hem till Sverige idag strax innan fyra och anländer kl 22 i Linköping.
Ska allt bli lite skönt att komma hem en sväng och äta pappas mat i några dagar! :)

Har på förmiddagen varit på Kelly services och skrivit på anställningsavtal så nu är det definitivt.
Börjar på måndag kl 9.00. Weee!
Är supertaggad på att sätta igång och jobba så det ser jag fram emot.

Nu ska jag bara gå hemma och mysa några timmar innan jag beger mig ner till stationen. Ska laga lite mat o sen packa ihop min lilla väska.

Blir ett kort inlägg,e ju Simpsons på tv! ;)

Hörs säkert senare!

Hade!

Kommentarer
Postat av: Mallan B

Vill träffa dig när du e hemma ju!

Tyvärr kan jag bara torsdag kväll eller fredag förmiddag, så tänkte höra om jag kan boka upp mig??:)



Puss på dig

2009-01-27 @ 11:57:02
Postat av: Åsan

Oki!

Men du jag ringer dej när jag kommer hem så kan vi bestämma någe! :)



Pussi!

2009-01-27 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback