Lovely...

Här är den.. Älskarn! ♥



Den står för att du aldrig någonsin ska glömma bort att DU duger precis som du är. Du är helt enkelt "Lovely".. :)

Gjordes igår på drop-in på Max tattoo här i stan. Han e grym kan jag säga! :)
Har ju haft denna i huvudet länge och inte kunnat släppa den så nu känns det toppen att den äntligen är på plats.

Har idag på förmiddagen varit på marknad i Ljungsbro med Tessan. Var inte så värst myckert att ha kan jag väl inte påstå. Men underhållande att se alla typer av människor.
Dagens citat lyder: "Jag tror jag är lite sugen på en ryggsäck Bengt" efter att försäljaren vrålat ut- "Alla väskor, hundra kronor!" :)

Sitter nu i soffan och degar, ska läsa lite tänkte jag och sen göra iordning mig.
Ska ev. in till stan ikväll och träffa Petra och Sara. :)

Ha en skön fortsatt lördag allesammans!



Kommentarer
Postat av: andreas

jättesnygg tatu=) och verkligen bra budskap=)



snygg och intressant blogg=)

2009-08-30 @ 15:24:45
Postat av: Åsa

Tack vad gullig du e! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback