Mys i magen :)

Besiktningen gick som smort.. ;)
Nu är alla nycklar lämnade och jag har Oslo i sikte.

Mina räkningar är betalade och hoppsan vad pengar jag fick över! :)
Har nog betalat lite i överkant i hyra tror jag...

Aja, sitter o myser framför teven nu och inväntar pizza som pappa köpt med sig hem från jobbet. Blir inte så mycket mer ikväll... Kommer nog somna tidigt skulle jag tro..

Imorgon är det onsdag.. Sista dagen för mig att jobba denna vecka. Blev en väldigt kort vecka iom att jag hade semester igår med. Ska till Oslo och adventsmysa lite.. :) Oscars föräldrar ska med upp och har vi tur så hinner vi kanske med en snabbis till IKEA. Måste köpa en garderob nämligen. :)

Lasse och Fia flyttar i helgen med. Kan ju tyvärr inte hjälpa till men jag får stå till tjänst sen när jag kommer hem om det är något de behöver. Tror de kommer trivas kalasbra i sin nya lägenhet som sambos.
De har ju nästan varit som sambos tidigare tycker jag så. :)

Tänk, min lillebror... Så stor han blivit egentligen.. Kommer ihåg när han var liten och sprang runt på landet i lila shorts och alldeles för stora gympaskor. Det var ju bra att ha nått att "växa i" tyckte mamma... Ja jo, men nu talar vi skid-size på skorna. :) Men han var duktig och kunde springa runt med dem ändå. Jag hade nog trillat om jag haft sånna.

Vi kunde vara så osams han och jag. Ibland räckte det med att vi tittade på varann så var det igång.
Idag fattar jag inte hur barn kan vara så mot varann, men det hör väl till kanske? Syskonkärlek?

Är i alla fall jätteglad över att jag har honom som bror. Är stolt över att vara hans storasyster. :)
Han har ju gått och fått sig en superbra tjej oxå.. Fia.. :)
Hon är bra på alla sätt och jag hoppas att de gifter sig o skaffar en massa mini-lassar och mini-fior som jag kan vara barnvakt till. :)

Ni e toppen!

Nu ska jag ringa min kärlek, saknar honom lite.. ;)
Honom ska jag skaffa mini-åsor och mini-oscar med en vacker dag.. :)

Ha en go kväll!

PS: Maléne du har varit superduktig och jag är så stolt över dig. Du kommer att greja allt du tar dig för. :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Fan va go´ du är Åsa! Knöt till härligt i hjärtat när jag läste det där, är så glad av att ha dig i min förlängda familj. Du är som systern jag aldrig haft :)

Postat av: Åsa

Nämen så du säger... ;) Hihi*

2008-11-26 @ 07:29:02
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback