Dream a little dream of...?

Var bara tvungen! ^^

Kom precis på vad jag drömde inatt... Eller ja, precis när jag höll på o somna vare väl...
Min hjärna började väl att klura lite på jobb o sådär iom att jag snart slutar på mitt nuvarande för att söka lyckan i Norge..

Började iaf drömma om att det vore toppen att söka jobb som kudde. Ja att det vore ett soft jobb liksom. :)
Vaknade till o började skratta högt åt mig själv! :)
Det roliga var att jag i drömmen tyckte att det var puckat av mig att inte ha kommit på detta tidigare.. Ja att söka jobb som kudde.



Vad betyder nu detta?
Att jag är en lat jävel som vill ha ett slappt jobb eller har jag möjligtvis en väldans skön säng?
Jag tror på det senare.. ^^


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Jag tror som du raring:D på de sista..puss å godnatt

2008-11-18 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback