Sen uppdatering...

Tjabba!

Har varit lite dålig på att uppdatera denna vecka..
Hur som helst, veckan har varit bra, ganska körigt på jobbet eftersom många är sjuka.
Skönt med andra ord att det är fredag. :)
Har varit hos frissan och ljusat upp håret lite, blev himla bra om jag får säga't själv. :)
Har även träffat Fia en sväng. Ja mer än så har jag nog inte hunnit med om jag tänker efter...

Ska fara till Sthlm imorgon och träffa Jojjo, ska bli så skoj!
Maria har fyllt år med så vi ska dit på kvällen och käka och sen blir det utgång. :)

Nu ska jag återgå till dagens arbetsuppgifter.

Ha det så fint!


Puss

/å*

Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Hej Åsa!
Hur är läget? Har du lust att ses något framöver? (när jag är hemma)..
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback