Vilken förmiddag!

Ahhh!

Kaos minst sagt, telefonerna har gått varma, mailen har varit överfull och systemet har i sin tur krånglat..
Weeey...

Nu sitter jag på min lunch, utan lunch för den tappade jag ut på golvet, mitt pucko!!!
Vissa dagar asså... :)

Som tur var kunde min mor köpa med sig kyckling till mig som jag får mumsa på.
Blir nog att jobba ett bra tag idag, måste komma ifatt lite på vissa bitar. Men det är alltid skönt när det är gjort så..

Igår blev det slappt till tusen, låg i soffan och växlade mellan Outsiders och en dokumentär om Britney Spears uppväxt. Hon har inte haft det lätt alla gånger med sitt kändisskap.
Tror inte man kan hantera det när man är så ung.. Tycker egentlkigen inte att det är så konstigt att hon mår som hon gör idag, även om det  är tragiskt och hemskt.
Hoppas dock på att hon kommer tillbaka, hon har talang och vissa låtar hon gjort på senare år är riktigt ösiga.. ;)
Plus att hon då kan knäppa alla hemska paparazzis på näsan som vill tjäna pengar på hennes olycka.

Skönt att man är en "vanlig" svensson men vanliga problem som inte blir första sidan i alla skvallertidningar..
Hur pallar de? Eller ja, det är ju det de inte gör..

Händer mer idag då?
Ska ev. till gymmet om inte klockan blir allt förmycket, annars ska jag nog gå en promenix med min mor runt ån.
Sen kommer Oscar till mig efter sin träning, blir nog ganka lugnt, ska väl äta nått o gosa lite. :)

Ska se här om systemet har hoppat igång så jag kan börja jobba igen i väntan på min kyckling!



Hade gott!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback