Sorgligt men fint endå...

Godmorgon allesammen..

Klocken är fasligt lite ;)  och jag är redan på jobbet.
Fick skjuts idag av min älskling nämligen. Imorse när vi vaknade vill jag bar aligga kvar heeeela dagen kände jag. Inte för att jag är dödstrött eller så utan mer känslan att - "åhhhh, så skönt att ligga under täcket hela dagen och inte göra nått, kanske titta på teve och läsa lite.."   :) Haha* Knäpper man e!


Var igår på min mormors begravning, den var väldigt fin, om nu en begravning kan vara det..? Solen sken och trots allt det hemska så fanns det endå något fint och lyckligt över det hela, att våren är påväg och att livet går vidare..?

image35

Begravningen började kl 10.00 och när den var slut så åktr alla till prästgården och fikade och pratade, det var skönt. Det är lusrtigt egentligen hur det där funkar. Man är tokledsen först på själva begavningsgudstjänsten och sen efteråt på minnesstunden så kan man endå sitta o prata om glada saker, fina minnen och tom skratta.
Skön kontrast visserligen men det är lite fascinerande.


Efter det åkte jag o Fia till Ikano och shoppade, det bidde ett par pumps, två skjortklänningar, ett svart bälte och lite smycken. Kändes gott! :) Var där två ggr tom för Oscar min ringde och skulle ut dit och handla lite han med så jag hängde på en gång till. :D Efter det åkte jag hem o myste, gutten tränade och sen kom han förbi.

Ikväll blir det vikingstad med Petra och Tessan, imorrn blir det tjejmiddag med Malin, Jojjo och ev. Malene. :)

Nae nu måste jag jobba lite, ha en jättefin fredag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback